יו"ר האופוזיציה נתניהו: "המעמד הבינוני והמשפחות החלשות ישלמו מהיום הרבה יותר"

    אבי רבינא No Comments on יו"ר האופוזיציה נתניהו: "המעמד הבינוני והמשפחות החלשות ישלמו מהיום הרבה יותר"

    נתניהו תקף בחריפות את תקציב המדינה שהוגש לכנסת, "לעשירים דווקא דאגתם. הם יוכלו לפצל דירות ולהקים יחידות דיור בווילות שלהם. לחיילים שלנו לא דאגתם". נתניהו תקף את בנט הנמצא מתחת לאחוז החסימה בסקרים, "המוני ישראלים שמרגישים מרומים חוזרים היום הביתה ובאים לליכוד ולמפלגות הימין האמיתי"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר ויו"ר אופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו נאם הערב (רביעי) במליאת הכנסת בדיון סיכום דיוני התקציב ולקראת ההצבעות על התקציב, נתניהו תקף את בנט ואמר, "בנט הבטיח להוריד מיסים. המזל של כולנו שאין מס על ההבטחות של בנט אחרת כלכלת ישראל הייתה קורס לדורות. הם מעלים מיסים על שתייה קלה, כלים חד פעמים, מס על הפריפריה שקוראים לו בשם מכובס מס גודש. אלה מיסים שיוצרים אפלייה חמורה נגד השכבות החלשות והחברה החרדית ונגד הפריפריה" הטיח נתניהו.

    נתניהו תקף את התקציב ואמר, "במקום שנוכל לברך ״על הניסים״ אנחנו מקבלים בתקציב הזה ״על המיסים״, העלאות מיסים וגזירות קשות. זה אופייני כי ממשלת השקר עושה תמיד הפוך ממה שהבטיחה".

    נתניהו תקף את הניתוק מהמעמד החלש בישראל בתקציב הדורסני, "המעמד הבינוני והמשפחות החלשות ישלמו מהיום הרבה יותר. אבל בניגוד אליהם, לעשירים דווקא דאגתם. הם יוכלו לפצל דירות ולהקים יחידות דיור בווילות שלהם. לחיילים שלנו לא דאגתם. הבטחתם להעלות את השכר שלהם ולא העליתם בשקל".

    יו"ר האופוזיציה תקף את שר החוץ ואמר, "לפיד יצא לג’יהאד נגד הכספים הקואליציוניים. בפועל הכפלתם את הכספים הקואליציוניים. לפיד גם תקף את החוק הנורווגי והביא היום עם בנט שיא עולמי במספר החכים הנורווגים".

    נתניהו ציין את גודל המשלחת הבלתי נתפסת של ישראל לוועידת האקלים, "בנט לקח לועידת האקלים את המשלחת השנייה בגודלה בעולם אחרי ארה״ב. במשלחת הזאת היו לבנט יותר מלווים ממצביעים. ובשביל מה? בשביל בנט חולצה אפורה. הוא מצטלם במסדרון עם מנהיגים שבכלל לא סופרים אותו" עקץ נתניהו.

    נתניהו הזכיר לבנט את הבטחותיו, "בראש הממשלה הזאת נמצא מי שהבטיח שלא ישב עם מרצ ולפיד, שיקים ממשלת ימין ולא ישב עם רעמ. בנט שיקר לציבור, שיקר לבוחריו, שיקר לכל אזרחי ישראל. זאת הסיבה לכך שהוא בקושי עובר את אחוז החסימה, אם בכלל".

    נתניהו תקף בשם אזרחי ישראל את הניתוק בתקציב, "המוני ישראלים שמרגישים מרומים חוזרים היום הביתה ובאים לליכוד ולמפלגות הימין האמיתי. הם רוצים לראות את הממשלה נופלת. הם רוצים ממשלה אמיתית ולא ממשלת ריאליטי".

    בסיום דבריו אמר יו"ר האופוזיציה, "הממשלה הגרועה הזאת היא הכלאה מוזרה בין חתונה ממבט ראשון והישרדות. קבוצת אנשים שאין בינה שום קשר אמיתי, שכולם יודעים שהם לא יחזיקו זמן, ושהדבר היחיד שמחזיק אותם זה הרצון ל15 דקות של תהילה כוזבת וחולפת".



    0 תגובות